reklamowe kalendarze książkowe z logo

Jakie gadżety można rozdawać klientom?

Każda firma powinna dbać o swoich klientów. Musi okazywać im szacunek, prowadzić profesjonalne negocjacje, jak również doceniać ich. Można to robić w różny sposób. Jednym z nich jest obdarowywanie klientów prezentami. Najczęściej odbywa się to w okresie Bożego Narodzenia lub na końcu/początku roku, ewentualnie przy okazji biznesowej imprezy firmowej np. świętowanie rocznicy założenia przedsiębiorstwa.

Najlepsze gadżety dla klientów

reklamowe kalendarze książkowe z logoOczywiście nie są to wielkie prezenty, ale każda forma docenienia klienta jest znacząca. Można wyróżnić trzy główne rodzaje takich zestawów firmowych. Są to próbki produktów firmowych, gadżety biurowe i słodkie upominki. Opcja pierwsza jest dobra dla firm, które produkują lub sprzedają drobne i/lub lekkie przedmioty, takie jak farby, tkaniny, czy zabawki. Farbki można przelewać do mniejszych pojemników, z tkanin można tworzyć małe wzorniki, małe zabawki zawsze się znajdą. Dzięki takim prezentom klienci mogą zapoznać się z najnowszą ofertą firmy, a przy tym sama firma niewiele na tym traci. Nie musi się zajmować poszukiwaniem dobrych paczek prezentowych, ani projektowaniem spersonalizowanych gadżetów. Wadą takiego rozwiązania jest to, że próbki zostaną wykorzystane przez jedną osobę, zatem grono klientów się nie poszerzy. Druga opcja to biurowe gadżety. Mogą to być przykładowo reklamowe kalendarze książkowe z logo.

reklamowe kalendarze książkowe z logoTaki kalendarz jest bardzo praktyczny i przydatny, a do tego można na nim nadrukować duży napis i logo. Sprawdzi się także metoda tłoczenia na gorąco. Do kalendarza można dołożyć podkładki na biurko, notesy firmowe, kubki (także termiczne), czy też torby bawełniane z nadrukiem. To rzeczy, które będą chętnie użytkowane przez klientów, a do tego inne osoby zobaczą reklamę firmy. Wykonanie takiego gadżetu to koszt od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Nawet przy wykonaniu zestawu prezentowego nie będzie to zawrotna kwota. Wadą tego rozwiązania jest to, że trzeba poświęcić czas na znalezienie dobrego gadżetu i spersonalizowanie go, jak również większe zestawy trzeba zestawić z budżetem firmy. Ostatnie rozwiązanie to słodkie kosze dla klientów. Mogą to być kosze wiklinowe, metalowe puszki, czy tekturowe pudełka. Do nich można wrzucić dowolne słodkości, choć obecnie można zamówić krówki w papierkach z logo firmy, czy też czekoladki z jej nazwą.

Czasem w zestawach pojawiają się tez drobne ozdoby np. bombki. Słodycze są lubiane przez wszystkich zatem na pewno klienci będą zadowoleni. W dodatku jest wiele firm oferujących takie zestawy, więc łatwo jest znaleźć coś odpowiedniego. Wadą rozwiązania jest to, że nie zareklamuje ono firmy, choć będzie przywoływać pozytywne emocje u klientów.